در مورد این رژیم ترکیبی کم کربوهیدرات (کربوهیدرات کم ، چربی زیاد و پروتئین زیاد در صبح ؛ کربوهیدرات متوسط ​​تا زیاد ، کم چرب ، پروتئین بالا در بعد از ظهر) فکر می کنید؟ برای ورزشکاران با نیازهای مهارت بالا طراحی شده است. : رژیم غذایی


نمی دانم نظر همه در مورد این رژیم چیست؟ به جامعه صخره نوردی راه می یابد. در اصل ، شما از کربوهیدرات ها در صبح اجتناب می کنید و غذاهای چرب و پر پروتئین را انتخاب می کنید. بعد از ناهار ، نزدیک زمان ورزش ، می توانید کربوهیدرات مصرف کنید. برای شام ، کربوهیدرات متوسط ​​تا زیاد و چربی کم را برای یک وعده غذایی انتخاب کنید. هر وعده غذایی 25-30 گرم پروتئین دارد.

ظاهراً نکته این است که چربی بدن کاهش یابد. این بدان معناست که مقدار متوسطی ورزش (برای سنگ نوردان طراحی شده است). این همچنین فرض می کند که هیچ شکر فرآوری شده ، مقدار زیادی سبزی و میوه در بعد از ظهر و معمولاً برخی غلات برای شام وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید