در تلاش برای شروع اولین رژیم غذایی در 32 سالگی ، به توصیه هایی نیاز دارم که از نظر درصد جعبه (یا نکات دیگر واقعاً) به چه نکاتی توجه کنند: رژیم غذایی


بنابراین من سعی می کنم وزن خود را کاهش دهم ، که به دلیل تشخیص پزشکی و شیوه زندگی بی تحرک واقعاً دشوار خواهد بود (بازگشت بد ورزش ، بنابراین راه رفتن برای کمک به کاهش وزن برایم سخت است).

من چیزهای زیادی درباره “این رژیم یک رژیم غذایی مد است” یا “این یک رژیم غذایی امن از نظر پزشکی نیست” شنیده ام ، بنابراین یادگیری اطلاعات متناقض برای اولین بار بسیار دشوار است. یک صفحه می گوید گوشت قرمز خوب است ، و دیگری می گوید برای شما وحشتناک است و من نمی توانم بگویم چه چیزی درست است یا شما نمی دانید؟

من سعی می کنم کمک کنم چرا کنترل بخش شروع می شود. آشپزی من محدود به یک سوپر معمولی یا مایکروویو است.

بنابراین ، در ابتدا ، من سعی می کنم آن را با عدم سفارش زیاد کاهش دهم و غذاهای فست فودی پیدا کردم ، کم کالری اما سدیم زیادی که سعی می کنم بخورم. من موز یا سیب دارم و سعی می کنم وقتی مثل ماست میان وعده می خورم بهتر غذا بخورم و سعی کنم نوشیدنی های گازدار را به طور کامل از روی میز حذف کنم.

من می دانم که وعده های غذایی با غذاهای ضعیف احتمالاً سالم نیستند ، اما آیا گزینه های سریع وجود دارد که می تواند از گذراندن غذا از غذای خارج به خوردن غذاهای کمتر خوشمزه در خانه جلوگیری کند؟

آیا نکاتی در مورد بدترین قسمت برچسب دارید؟ برای اینکه کمتر غذا بخورم باید روی چه چیزی تمرکز کنم؟

واقعاً همه ایده ها برای کمک به گذار (من یک بار بوقلمون سرد را امتحان کردم و شکست خورد).

دیدگاهتان را بنویسید