حجیم کردن؟ | UNH سالم


۱۰ ماده غذایی که از افزایش عضلات حمایت می کند

رژیم غذایی شما به همان اندازه مهم است که یک برنامه تمرینی قوی به شما کمک می کند به آن افزایش عضلانی که می خواهید برسید. اگر مواد مغذی مناسب را به بدن خود نرسانید، هیچ پیشرفتی نخواهید دید، تمام کار سختی که برای بدن خود انجام داده اید دوام نخواهد داشت. به همین دلیل است که شیک های پروتئینی برای ریکاوری عضلانی بعد از باشگاه عالی است. به این ترتیب عضلات شما بهبود می یابند و پیشرفت شما دست نخورده باقی می ماند. طبق گفته Healthline غذاهایی که پروتئین بالایی دارند، منابع خوبی برای کمک به ساخت عضلات هستند، اما کربوهیدرات ها و چربی نیز برای انرژی ضروری هستند. تا زمانی که در حین تمرین کالری می سوزانید، باید در وضعیت خوبی باشید.

بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا ۱۰ ماده غذایی که باعث افزایش عضله می شوند، آورده شده است.

  1. تخم مرغ – سرشار از پروتئین و چربی های سالم، حاوی ویتامین های گروه B است

  2. سینه مرغ – سرشار از پروتئین، حاوی ویتامین B است

  3. ماست یونانی – سرشار از پروتئین، حاوی پروتئین های سریع و دیر هضم است

  4. ماهی سالمون – سرشار از پروتئین و اسیدهای چرب امگا ۳

  5. گوشت گاو لاغر – سرشار از پروتئین، حاوی ویتامین های گروه B، مواد معدنی و کراتین است

  6. سویا – سرشار از پروتئین، حاوی چندین ماده معدنی و ویتامین است

  7. کوینو – سرشار از کربوهیدرات، حاوی مقداری پروتئین و فیبر است

  8. نخود – کربوهیدرات و پروتئین بالا

  9. بادام زمینی – سرشار از پروتئین، چربی و کربوهیدرات

  10. برنج قهوه ای – کربوهیدرات بالا، حاوی مقداری پروتئین است

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این غذاها به صفحه Healthline لینک بالا مراجعه کنید! بدن خود را با دادن غذای مناسب با مواد مغذی مورد نیاز برای حمایت و سوخت بدن در حین کار بر روی آن، پرورش دهید. غوطه ور کردن این غذاها در رژیم غذایی مطمئناً به شما کمک می کند تا نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید.

ایمیل [email protected] با مواد غذایی که ساخت توده عضلانی را برای شما آسان کرده است!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر