جدید "خوردن برای رنگ چشم شما" رژیم لاغری

بدون شک نام کتاب محبوب “رژیم غذایی گروه خون” را شنیده اید. در واقع، “نوع” خونی که دارید با وجود یا عدم وجود آنتی ژن هایی به نام های A و B مشخص می شود. اینکه چه گروه خونی هستید فقط در مورد انتقال خون (و در برخی موارد شناسایی پدری، زیرا گروه خونی خود را دریافت می کنید) مهم است. از پدر و مادرت). اگر از فردی خون دریافت کنید که دارای آنتی ژنی است که ندارید، بدن شما یک مهاجم خارجی را درک می کند و پاسخ ایمنی ایجاد می شود. این می تواند یک واکنش خطرناک باشد. بنابراین، در صورتی که روزی نیاز به دریافت خون داشته باشید، گروه های خونی شناسایی می شوند. دوره زمانی.

مطلقاً هیچ اهمیتی در رابطه با رژیم غذایی، میزان تحمل غذایی، آلرژی یا واکنش شما به غذا وجود ندارد! اینکه شخصی کتابی به نام “غذا خوردن برای گروه خونی شما” نوشته است، شبیه به نوشتن کتابی به نام “غذا خوردن برای رنگ چشم شما” است. بنابراین، اکنون به شما خواهم گفت که چگونه برای کاهش وزن به بهترین شکل برای رنگ چشم خود غذا بخورید:

گروه هایی از مردم چشمان آبی، عده ای دیگر قهوه ای و برخی سبز دارند. اگر پدر و مادر هر دوی شما چشمان آبی داشته باشند، شما هم همینطور خواهید بود – همانطور که هر دو والدین شما دارای گروه خونی O هستند، شما هم خواهید داشت. بنابراین، این ویژگی ها را می توان در بین سایر ویژگی های خانواده شما مشاهده کرد – فقط بروید و از آنها بپرسید!

خوب، پس اول از همه، هر یک از شما که چشمان آبی دارید، گوش کنید! شما چشمان رنگی دارید و واقعاً تنقلات را دوست دارید. به خصوص آنهایی که کربوهیدرات بالایی دارند. درست میگم؟ از خوردن دونات یا کیک قهوه در اواخر صبح لذت می برید. این به عنوان یک انتخاب واقعی عمل می کند تا شما را تا زمان ناهار ادامه دهد، و البته، دونات ها برای شما طعم بسیار خوبی دارند (چون چشمان شما آبی است!) شما دوست دارید بعد از ظهر مقداری چیپس یا کلوچه از دستگاه خودپرداز بخورید. . فقط چند ساعت بعد از ناهار هوس خوردن چیزی شیرین یا شور می‌کنید و این خوراکی کوچک تا زمان شام شما را سیر می‌کند. در نهایت، شما اغلب هوس می‌کنید عصر هنگام تماشای تلویزیون چیزی برای میان وعده بخورید. از کجا این را بدانم؟ چشمانت آبی است! مال من هم همینطور من دوست دارم میان وعده بخورم.

چگونه وزن کم کنیم؟ به این ترتیب: جایگزینی با کالری کمتر برای میان وعده هایی که در حال حاضر مصرف می کنید، پیدا کنید. کیسه‌های اسنک فوق‌العاده ۱۰۰ کالری وجود دارد، بنابراین می‌توانید یک بسته مینی کیک مهماندار در اواخر صبح، مقداری گندم رقیق یا پنیر در بعد از ظهر، و یک بستنی گاو لاغر در عصر میل کنید. بله، با وجود اینکه چشمان آبی دارید و دوست دارید میان وعده بخورید، همچنان می توانید وزن کم کنید — فقط میان وعده خود را کنترل کنید.

حالا برای کسانی از شما که چشمان قهوه ای دارید: شیرینی ها، به خصوص شکلات را دوست دارید. و شما کره بادام زمینی را دوست دارید. البته که انجامش میدی؛ من این را می دانم زیرا چشمان شما قهوه ای است. من دوستانی دارم با چشمان قهوه ای – آنها شکلات و کره بادام زمینی را دوست دارند. بنابراین، شما دوست دارید M&M’s بادام زمینی، آب نبات اسنیکرز، بستنی شکلاتی با مغزها و سایر خوراکی هایی که کالری زیادی دارند بخورید. این باعث افزایش وزن شما می شود. وقتی شکلات و کره بادام زمینی می خورید چاق می شوید چون چشمانتان قهوه ای است! و چون اینها غذاهای بسیار پر کالری هستند. درباره آن چکار میتونید بکنید؟

اول از همه، متوجه شوید که دوست داشتن شکلات یا کره بادام زمینی واقعاً یک ولع فیزیولوژیکی نیست. شما نیازی به شکلات ندارید. شما فقط آن را دوست دارید زیرا طعم خوبی دارد. بنابراین باید بدانید که اگر بتوانید صبر کنید تا این هوس از بین برود و یک بار بزرگ اسنیکرز یا فنجان کره بادام‌زمینی ریس را دو برابر نکنید، خوب خواهید بود. به ازای هر ۳۰۰ کالری که می‌توانید از دست بدهید (برچسب‌های روی آن قندان‌ها را بررسی کنید)، تا پایان ماه سه پوند دیگر کم خواهید کرد. اگر سه بار در روز زیاده روی کنید، این می تواند نه پوند در ماه باشد!

اگر هنوز طعم آن را می خواهید (البته که می خواهید!) پس یاد بگیرید که قسمت ها را کنترل کنید. باز هم، بسیاری از کیسه های میان وعده ۱۰۰ کالری، غذاهایی هستند که از آنها لذت خواهید برد. چوب شور شکلاتی، چیپس کوکی با کره و کوکی های چیپسی شکلاتی. بستنی‌هایی با کالری کمتری وجود دارند و به جای اینکه بستنی را داخل کاسه بریزید تا پر شود، باید ½ فنجان آن را اندازه بگیرید (بله، می‌دانم که این کاری است که انجام می‌دهید، زیرا چشمانتان قهوه‌ای است) .

و در نهایت، به درصد کمتری از جمعیت می رسیم – آنهایی که چشمان زیبا و سبز دارند. متأسفانه، شما مستعد ذائقه غذاهایی هستید که چربی در آنها وجود دارد! این مایه تاسف است زیرا چربی ها دو برابر کالری کربوهیدرات دارند. شما دونات، چیپس سیب زمینی، کیک و پای را دوست دارید. کوکی ها، براونی ها و بستنی نیز منبع چربی هستند، همچنین خامه ترش، کره و سس سالاد. شما چشمان سبزی دارید، بنابراین می دانم که شما کسی نیستید که سیب زمینی پخته خشک یا سالاد بدون آرایش را دوست داشته باشید. معمولا وقتی برای فست فود بیرون می روید سیب زمینی سرخ کرده یا میلک شیک سفارش می دهید.

برای کاهش وزن چه کاری می توانید انجام دهید؟ شروع به محدود کردن سهم خود از این غذاها کنید. هر چیزی که برای یک هفته می خورید را یادداشت کنید. ببینید به طور متوسط ​​هر روز چند بار یکی از این غذاهای پرچرب را میل می کنید. اکنون تصمیم بگیرید که این مقدار را حداکثر به یک بار در روز کاهش دهید. اگر دونات دارید، بعد از آن روز یک میلک شیک هم دریافت نمی کنید. اگر ماهی سرخ شده دریافت می کنید، سیب زمینی سرخ کرده نیز ندارید. اگر بعد از ناهار پای می خورید، بعد از شام هم بستنی نمی خورید. شما چشمان سبزی دارید: باید راه های دیگری برای درمان خود در طول روز به جز خوردن این غذاهای پرچرب پیدا کنید!

برای همه افرادی که چشمان رنگی دارند، در تلاش برای کاهش وزن خود موفق باشید! من مطمئن هستم که بعد از انتخاب میان وعده های کم کالری، کاهش حجم، کالری مصرفی از خوراکی ها، و راه های دیگری برای کاهش استرس به جز خوردن غذاهای پرکالری، می توانید وزن کم کنید.

در اینجا باید اضافه کنم که این یک جعل است، فقط اگر کسی معتقد باشد که این نکات از نظر علمی با رنگ چشم شما مرتبط است. خبر خوب در واقع این نکات است اراده بدون توجه به رنگ چشم شما برای شما کار می کند!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر