توصیه های آزمایش شده و واقعی برای دستیابی به کاهش وزن سالم

یک ضعف رایج در تلاش ما برای کاهش وزن این است که وقتی برنامه‌ای را شروع می‌کنیم، می‌خواهیم نتایج را ببینیم و اکنون آنها را می‌خواهیم! به همین دلیل است که چنین بازار و تقاضا برای قرص های کاهش وزن فوری یا نوعی رژیم جدید و مد روز وجود دارد که مانند یک معجزه عمل می کند. بازاریابان به تمایل ما برای تغییر فوری متوسل می شوند. با این حال واقعیت این است که کاهش وزن سالم به زمان نیاز دارد و از طریق سرمایه گذاری روی عادات خوب طولانی مدت انجام می شود.

یکی از اولین قدم ها برای دستیابی به کاهش وزن سالم، ایجاد یک ذهنیت سالم است. اگر ما وارد یک برنامه کاهش وزن شویم و انتظار نتایج فوری را داشته باشیم، به احتمال زیاد در نهایت زمانی که این اتفاق نیفتد، به شدت دلسرد خواهیم شد. سپس این احتمال وجود دارد که ما شروع به تقلب در تعهدات خود کنیم یا به سادگی تسلیم شویم و مستقیماً به روش های قبلی خود بازگردیم. درک این نکته مهم است که کاهش وزن سالم یک فرآیند سریع و یک شبه نیست. این امر مستلزم زمان، تغییر و تلاش است. کاهش وزن واقعی مستلزم یک سری تغییرات و اهداف کوچک است، نه چیزی سریع و فوری. اگر از نظر ذهنی آماده باشید که زمان ببرد، احتمال کمتری وجود دارد که در دلسردی تسلیم شوید.

می توانید ابتدا با ایجاد اهداف واقع بینانه به خود کمک کنید. این یکی از دلایلی است که برنامه Weight Watchers برای بسیاری از اعضای خود بسیار مؤثر بوده است. از دست دادن پنج تا ده پوند در هفته به سادگی واقع بینانه نیست، کاهش وزن یک پوند در هفته به احتمال زیاد چنین است. شما باید چیزی را بیابید که برای شما واقع بینانه باشد، تیپ بدنی و شرایط سبک زندگی شما مانند همه نخواهد بود، بنابراین هدف شما باید با سناریوی خاص شما مطابقت داشته باشد. ممکن است به شما کمک کند تا در مورد نیازهای خاص خود با کسی صحبت کنید که می تواند به شما در رسیدن به اهداف واقعی و چارچوب های زمانی مانند یک مربی شخصی یا متخصص تغذیه کمک کند.

پس از رسیدن به این اهداف، توصیه می‌شود که آن‌ها را با فردی که به شما در پاسخگویی کمک می‌کند صحبت کنید. بهتر است با کسی باشید که به تشویق شما در مدت زمان طولانی‌تری ادامه می‌دهد و وقتی دلسرد می‌شوید یا عادت‌های بد را ترک می‌کنید، شما را به جلو سوق می‌دهد. بسیاری از ما به سادگی کنترل خود را برای انجام وظیفه در این زمینه نداریم و شرم آور نیست که از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده کمک بخواهیم.

به یاد داشته باشید اولین قدم برای کاهش وزن سالم، داشتن ذهنی سالم است. با تعیین اهداف واقع بینانه برای خود شروع کنید و آن اهداف را به کسی تسلیم کنید که به شما کمک می کند در دراز مدت پاسخگو باشید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر