تعیین هدف برای کاهش وزن

اکثر مردم تصمیم می گیرند که می خواهند وزن کم کنند و هرگز برای کاهش وزن هدفی تعیین نمی کنند و از حدود ۳ هفته شروع می کنند و منصرف می شوند و بعد می گویند که کاهش وزن سخت است و فقط برای آنها مناسب نیست. بدون در نظر گرفتن کاهش وزن دیگر، آنها تصمیم می گیرند که می خواهند یک عمل جراحی انجام دهند، برخی از قرص های لاغری مصرف کنند یا به سادگی تسلیم شوند و خود را به یک زندگی چاق تسلیم کنند.

به اندازه کافی عجیب، کاهش وزن کارساز نبود زیرا شما برنامه ای برای کار نداشتید. چیزی که داشتید رویای کاهش وزن بود، اما هرگز آن را به یک برنامه عملی تبدیل نکردید که بتوانید روی آن عمل کنید و نتیجه را ببینید.

برای کاهش وزن هدف تعیین کنید.

اگر هدفی نداشته باشید، دست از کار خواهید کشید، به همین سادگی است. وقتی هدفی را به دست می آورید، تا زمانی که نتیجه را نبینید، به احتمال زیاد به آن هدف پایبند نخواهید بود.

۱-تصمیم بگیرید که چقدر وزن می خواهید کم کنید، در مورد تعداد خود دقیق باشید.

۲. در مورد تاریخ و زمان شروع تصمیم بگیرید.

۳. در مورد تاریخ پایان تصمیم گیری کنید، همچنین یک سلب مسئولیت برای خود قرار دهید که اگر به عدد کاهش وزن مورد نظر خود نرسیدید، چند روز اضافی ادامه دهید تا به وزن دلخواه خود برسید.

۴. یک زمان استراحت در محل خود قرار دهید. ممکن است روزهای بدی داشته باشید، بنابراین برای آنها جا باز کنید، نه زیاد، بلکه به اندازه ای که انگیزه شما را حفظ کند

۵. یک سیستم پشتیبانی دریافت کنید تا انگیزه شما را حفظ کند و شما را همراهی کند تا برنامه کاهش وزن خود را به پایان برسانید

۶. برای خود تعهد بنویسید که ترک نخواهید کرد، تا زمانی که به آن عدد برسید ادامه خواهید داد

۷. یک مجله کاهش وزن تهیه کنید تا تمام اطلاعات مربوط به احساسات، چالش‌های کاهش وزن، پیروزی‌ها و شکست‌ها را درج کنید تا گام‌ها و موفقیت‌هایی را که برداشته‌اید ببینید.

۸. قبل از عکس گرفتن. گاهی اوقات شما یک بدن ایده آل در ذهن خود دارید که ممکن است وزن کم کنید اما آن را نمی بینید زیرا هنوز به وزن ایده آل خود نرسیده اید و این باعث شکست زودرس نگرش می شود.

۹. یک هدف واقع بینانه تعیین کنید. به خودتان نگویید که می خواهید در یک هفته ۲۰ پوند وزن کم کنید. به احتمال زیاد این اتفاق نمی افتد.

۱۰. نسبت به خود مثبت، صبور و مهربان باشید. هیچ کس بیش از شما لیاقت این را ندارد پس به خودتان استرس ندهید. استرس داشتن در واقع باعث می شود وزن بیشتری اضافه کنید. استرس باعث افزایش وزن در ناحیه میانی شما می شود، بنابراین به خودتان استرس وارد نکنید.

به خاطر داشته باشید که هدف شما از بین نمی رود. شما همیشه می توانید آن را تغییر دهید تا آن را دست یافتنی تر کنید. وزن بیشتری اضافه نکنید یا زمان را کاهش ندهید، تغییراتی ایجاد کنید که هدف شما را دست یافتنی تر کند. همانطور که شروع به نوشتن هدف و تجدید نظر در آن می کنید، با غذاهایی که دوست دارید، غذاهایی که می خواهید امتحان کنید و غذاهایی که نمی خورید نیز آشنا خواهید شد. همچنین گزینه های مختلف ورزشی را نیز بررسی خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که یک هدف تعیین کنید، آن را ساده نگه دارید و آن را قابل دستیابی کنید تا به یک موفقیت کاهش وزن تبدیل شوید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر