ترفندهای کاهش وزن

ترفندهای کاهش وزن که به خوبی شناخته شده نیستند می توانند مزیتی به شما بدهند که در غیر این صورت از آن برخوردار نبودید. بسیاری از مردم کاهش وزن را به روشی ایمن و ثابت دشوار می دانند، اما اگر دقیقاً بدانید چه کاری باید انجام دهید، چندان دشوار نیست. بسیاری از تکنیک ها و ترفندهای کمتر شناخته شده ای وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید که به آسان کردن روند و تسریع آن کمک می کند. در این مقاله با چند ترفند بسیار کارآمد برای کاهش وزن آشنا خواهید شد.

ترفند کاهش وزن ۱

یک رکورد دقیق و صادقانه از پیشرفت خود نگه دارید. برخی از ترفندهای کاهش وزن که ما نمی خواهیم از آنها استفاده کنیم، آنهایی هستند که باعث بدبختی خود می شوند. ما اغلب می‌توانیم با ناصادق بودن در مورد کالری دریافتی یا ورزش از دست رفته‌مان به دلیل مشغله زیاد، نبرد را شکست دهیم. با نگه داشتن نمودار وزن دقیق تا حد زیادی می توان از این امر جلوگیری کرد. استفاده از کاغذ گراف برای ترسیم نتایج پیشرفت کاهش وزن یا کمبود آن آسان است. اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم خود را وزن کنید، با پوشیدن لباس های یکسان، هر روز در ساعت معین. هنگامی که نمودار به یکدیگر متصل می شود تا یک خط را تشکیل دهند، شواهد بصری از پیشرفت خود خواهید داشت.

ترفند کاهش وزن ۲

غذاهایی که می خورید را یادداشت کنید. بنابراین بسیاری از مردم خود را گول می‌زنند و تصمیم می‌گیرند تمام دفعاتی را که تسلیم شده‌اند و چیزی را که نباید می‌خوردند، به خاطر بسپارند. سپس از عدم پیشرفت خود در ترازو تعجب می کنند. از همه چیزهایی که می خورید یک رکورد کامل کتبی تهیه کنید و آن را دقیق و جامع نگه دارید. مقدار غذا و زمان مصرف آن را یادداشت کنید، زیرا بدن در ساعات مختلف روز با سرعت های متفاوت کالری می سوزاند. اگر می توانید، سعی کنید تعداد کالری کالری را به طور دقیق یادداشت کنید. نمودار کاهش وزن و دفترچه خاطرات به شما این امکان را می دهد که خودتان تجزیه و تحلیل کنید که چه کاری انجام می دهید که نتیجه می دهد و چه چیزی نیست.

ترفند کاهش وزن ۳

از شر غذاهای ناسالم خلاص شوید. غذاهای ناسالم یا همان طور که برخی آن را “فست فود” می نامند، مملو از کالری های خالی و بی فایده است. حتی خوردن این یک بار در هفته به شدت مانع پیشرفت شما می شود، زیرا یک وعده برگر، مقداری سیب زمینی سرخ کرده و یک نوشیدنی حاوی قند می تواند همان کالری را داشته باشد که از سه وعده غذایی سالم دریافت می کنید. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید با دریافت یک روز کالری اضافی هر هفته، چه برسد به روزانه، انتظار کاهش وزن داشته باشید، بنابراین غذاهای ناسالم باید به طور کامل حذف شوند. یک قوطی نوشابه می تواند حاوی ۲۴۰ کالری یا بیشتر باشد.

ترفند کاهش وزن ۴

برای خودت هدف تعیین کن مهم نیست که هدف متوسط ​​باشد، زیرا برخی از افراد فقط باید مقدار کمی وزن کم کنند. اگر شما یک مشکل واقعاً جدی با چاقی دارید، همانطور که بسیاری از آمریکایی‌ها امروزه انجام می‌دهند، پس خودتان تحقیق کنید و بفهمید که وزن مطلوب بدن شما چقدر باید باشد. حتی اگر آن هدف در دوردست باشد، با تلاشی مستحکم و مستمر قابل انجام خواهد بود. وقتی یک مقصد واضح وجود دارد که می‌خواهید به آن برسید، همه چیز آسان‌تر می‌شود، و وقتی یک هدف بزرگ به اهداف کوچک‌تر تقسیم می‌شود، با رسیدن به هر هدف، احساس موفقیت می‌کنید.

می توانید از برخی از این ترفندهای کاهش وزن ساده اما موثر استفاده کنید تا به شما کمک کند تا خیلی راحت به هدف خود برسید. به این ترفندهای کاهش وزن توجه داشته باشید و از آنها استفاده کنید، زیرا این ترفندها به شما امیدی تازه می بخشد و این باور را به شما می دهد که می توانید در تلاش خود موفق شوید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر