به دنبال ویتامین کاهش وزن کامل نباشید و پیاده روی کنید

اگر می خواهید چند پوند وزن کم کنید، ممکن است ویتامینی برای کاهش وزن وجود نداشته باشد که به کاهش وزن در طول شب کمک کند. با این حال، می‌توانید پیاده‌روی و ویتامین‌ها را ترکیب کنید تا به طور کلی سالم‌تر و در نهایت خوش فرم شوید. اگرچه پیاده‌روی و مصرف مکمل‌ها ممکن است ساده به نظر برسد، اما دریافت نکات ناشناخته برای انجام هر دو به درستی ضرری ندارد.

اگر یک ویتامین کاهش وزن وجود داشته باشد، بیشتر افراد احتمالاً روزانه چندین مورد از آنها را برای کاهش وزن فورا مصرف می کنند. با این حال، اگر اطلاعات زیادی در مورد ویتامین ها دارید، می دانید که چیزی به نام بیش از حد وجود دارد. در عوض، فقط یک عدد در روز مصرف کنید که مولتی ویتامین نام دارد. این نوع معمولاً چندین ماده معدنی مهم در خود دارد تا نه تنها احساس سلامتی بیشتری داشته باشید، بلکه سالم هستید.

برخی مواد معدنی به ویژه وجود دارند که می توانند به کاهش چربی کمک کنند. به عنوان مثال، B2 یا ریبوفلاوین، مانند ویتامین B6 برای متابولیسم شما مفید است. اگر می خواهید مطمئن شوید که تیروئید شما هورمون های مناسبی تولید می کند، B3 یا نیاسین را مصرف کنید. البته اگر بخواهید به اندازه کافی خوب بمانید و روزانه ورزش کنید، ویتامین C عالی است. بسیاری از مولتی ویتامین ها چندین مورد از این مواد معدنی را در یک قرص ترکیب می کنند، بنابراین مارک های موجود در فروشگاه مواد غذایی محلی خود را بررسی کنید.

اگر می خواهید تحرک داشته باشید، پیاده روی یک شروع عالی است. ممکن است هر شب بعد از شام، با قدم زدن آرام در اطراف محله شروع کنید، اما بسیاری از افراد با تجربه تر دوست دارند برای سوزاندن کالری نهایی، پیاده روی با قدرت یا مسابقه راه بروند. اگرچه پیاده روی برای هر کسی نسبتاً آسان است، اما اگر بخواهید آن را هر روز بدون آسیب و با بهترین کاهش چربی انجام دهید، تکنیکی وجود دارد.

یک نکته از متخصصان این است که به جای کف پای صاف از پاشنه تا پنجه راه بروید و در هر مرحله با انگشتان پا از زمین خارج شوید. همچنین، مطمئن شوید که بیش از حد گام نکنید، زیرا در واقع سرعت شما را کاهش می دهد. در عوض، پاهای خود را نزدیک‌تر به بدن خود نگه دارید، اما روی فشار دادن قوی از زمین تمرکز کنید. علاوه بر این، فقط دستان خود را در همه جا نچرخانید. آنها را در زاویه ۹۰ درجه نگه دارید، دستان خود را آرام نگه دارید و نوسانات بازوی خود را کنترل کنید. اغلب، هرچه سریعتر و قوی تر آنها را حرکت دهید، سریعتر راه می روید.

اگرچه یک ویتامین کاهش وزن برای بسیاری از افراد جذاب است، اما راه واقعی برای همیشه تناسب اندام این است که عادت به پیاده روی و مصرف ویتامین داشته باشید تا رژیم غذایی شما فاقد کمبود باشد. با افزایش سن، داشتن سلامتی بسیار مهم تر از کاهش وزن در یک شب است. پیاده روی و خوردن مواد معدنی طبیعی روزانه کاری است که می توانید در هر سنی یا سطح تناسب اندام انجام دهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر