“بهترین” تقسیم عضله سازی چیست؟


به نظر می رسد هر کس نظر متفاوتی در مورد آن دارد بهترین آموزش تقسیم بندیبر

برخی از مردم ادعای سنتی دارند تقسیم تمرین برادر روش آموزش یک گروه عضلانی بزرگ در طول هر تمرین بهینه است.

دیگران او را محکوم می کنند تقسیم بخشی از بدن، همانطور که شناخته شده است ، با این حال ، و درام را برای چیز دیگری ضرب کنید ، مانند تقسیم کل بدن یا بخش بالا / پایینبر

دیگران با همه اینها موافق نیستند و متقاعد شده اند که شما باید آموزش “الگوهای حرکتی” یا برخی ویژگیها یا عوامل دیگر را سازماندهی کنید.

جداسازی گوسفند از بز نیز می تواند مشکل باشد ، زیرا می توانید برای بسیاری از این ادعاها توضیحات “علمی” پیدا کنید.

با این حال ، مشکل اصلی این است که همه این پست ها به جای تصویر بزرگ بر روی حرکت قلم مو تمرکز می کنند.

واقعیت این است که هیچ چیزی تحت عنوان “بهترین” ، “کامل” یا “بهینه” برای جدایی وجود ندارد. در عوض ، بسیاری از گزینه های قابل اجرا و ارزشمند وجود دارد ، و اینکه کدام تمرین برای شما “بهترین” است بستگی به شرایط ، ترجیحات و اهداف شما دارد.

اسپلیت برای ورزش چیست؟

الف تقسیم آموزشی اشاره دارد که چگونه تمرینات شما از نظر تمریناتی که انجام می دهید و چه گروه های عضلانی را در هر جلسه تمرین می دهید ، سازماندهی شده است.

به عنوان مثال ، A. فشار دادن پاهای خود را بکشید تمرین تقسیم شده تمرین شما را به تمریناتی تقسیم می کند که ماهیچه های شما را برای فشار دادن ، کشیدن و پا آموزش می دهد.

تمرینات کامل بدن گروه های مختلف ماهیچه ای را همزمان تمرین دهید (اگرچه معمولاً اینطور نیست همه، با وجود نام).

و بسیار بلند کردن قدرت تمرینات تقسیم شده تمرینات شما را در حرکات اسکوات ، پرس روی نیمکت ، ددلیفت و تغییرات زیاد آنها سازماندهی می کند ، زیرا هدف اصلی پاورلیفتینگ بهبود حداکثر یک تمرین برای این تمرینات است.

سپس ترکیبی عظیم از همه این تقسیم بندی های تمرین ، مانند من وجود دارد بزرگتر Leaner قوی تر (برای مردان) و نازک تر Leaner قوی تر برنامه های (برای زنان) که ترکیبی از پاهای سرکوب شده و تقسیمات اندام فوقانی تحتانی است.

تلاش برای یافتن “بهترین” تقسیم ورزشی را متوقف کنید

در اینجا مشکل تلاش برای مطابقت با “بهترین” بخش آموزش وجود دارد:

به هر حال ، این تقسیم تمرین نیست که باعث حرکت می شود رشد عضلاتدو سر بازو برای شما مهم نیست که برای تمرینات “بازو” ، “کشش” یا “بالای بدن” تمرین کند.

عضلات شما زمانی رشد می کنند که میزان مناسب ورزش را با مقدار مناسب وزن و استراحت و ریکاوری بعد از تمرین انجام دهید. تقسیم بندی آموزش شما تنها ابزاری است که به شما در دستیابی به این اهداف کمک می کند ، نه هدفی برای خودتان ، و بنابراین ، هیچ تقسیم بندی آموزشی برای همه “تحت بهترین شرایط” ، در هر زمان و زمان “بهترین” نیست.

به عنوان مثال ، اگر هدف شما به حداکثر رساندن توسعه شما است عضلات بالاتنه در حالی که شما هنوز در حال رشد خود هستید پایین تنه، بهترین تقسیم بندی برای ورزش بسیار متفاوت از آن است که هدف شما رقابت در یک مسابقه پاورلیفتینگ (که به قدرت فوق العاده ای در قسمت تحتانی بدن نیاز دارد) باشد.

هنگام انتخاب یک بخش آموزشی ، عوامل دیگری نیز باید در نظر گرفته شوند ، مانند سایر الزامات و مسئولیت های زندگی ، تجربه آموزش و ترجیحات شخصی و غیره.

تا کنون ، بزرگترین عامل تعیین کننده نوع تمرین برای شما به اهداف شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، اگر شما مانند بسیاری از بچه ها هستید ، احتمالاً هدف شما مشابه هدفی است که من ذکر کردم – عضله و قدرت بیشتر در قسمت بالای بدن ، با رشد کافی در قسمت تحتانی بدن برای حفظ تناسب مناسب – و احتمالاً همچنین مراقبت از بدون صدمه بمانید و به شدت در خانه و زندگی کاری خود مشغول باشید.

و اگر شما مانند بسیاری از دختران هستید ، احتمالاً خوشحال خواهید بود که پاها و پاهای خود را توسعه دهید ، در حالی که به بالاتنه خود توجه کافی می کنید تا بازوها و شانه های شما مشخص و ورزشی به نظر برسند.

برای انجام همه اینها ، نیازی نیست که از آموزش خاصی پیروی کنید ، بلکه باید از چند اصل آموزشی غیرقابل مذاکره پیروی کنید ، مانند:

در حالی که بسیاری از بخشهای آموزشی این ترفند را انجام می دهند ، برخی از آنها راحت تر از دیگران این کار را انجام می دهند.

به عنوان مثال ، تجزیه بدن اغلب تمرین گروه ماهیچه ای را بیش از یک بار در هفته دشوار می کند ایده خوبی است اگر سعی می کنید رشد آن گروه عضلانی را به حداکثر برسانید.

بسیاری از تقسیمات ورزشی کل بدن از مشکل مخالف رنج می برند ، برخی از گروه های عضلانی را بیش از حد توسعه می دهند و برخی دیگر را توسعه نمی دهند (حداقل از نظر آنچه مردم می خواهند).

و در حالی که فشار دادن ساق پا و بالاتنه برای اکثر افراد تعادل خوبی را ایجاد می کند ، شیطان در جزئیات است. به این معنی که جدا شدن با یک فشار روی پاها می تواند شامل تمرینات مختلف ، تکرار ، وزن و حجم از طرف دیگر باشد که می تواند نتایج شما را به شدت تغییر دهد. به درستی طراحی شده است برادر اسپلیت به عنوان مثال ، ممکن است بسیار بالاتر از حد متوسط ​​بالا و پایین باشد و برعکس.

در حالی که تصور این که انتخاب یک تمرین خاص شما را به مسیر بالاتری برای عضله یا قدرت می رساند ، آرامش بخش است ، اما این شبیه به امیدهای شما برای آینده بهتر با عنوان شغلی است. بودن “نمایندگی فروش” پایین در یک شرکت می تواند برای نیازها و خواسته های شما بسیار بهتر از “مدیرعامل” ارشد در شرکت دیگر باشد.

در مورد تقسیم بندی های آموزشی نیز چنین است: برچسب به اندازه انجام تمرینات مناسب با حجم ، شدت و استراحت مناسب مهم نیست.

با این وجود ، این درست است که بسیاری از افراد اهداف ، ترجیحات و پیشینه های مشابهی دارند و بنابراین اغلب می توانند در یک برنامه خوب عمل کنند. به عبارت دیگر ، شما نیازی به یک برنامه آموزشی سفارشی ندارید که کاملاً برای وضعیت خاص شما بهینه شده باشد (اگرچه اگر بخواهید ، من می توانم به شما کمک کند و آنجا 🙂).

اگر تازه وارد وزنه برداری شده اید و بدنبال تناسب اندام متناسب با اکثریت قریب به اتفاق نیازها و ترجیحات افراد هستید ، موارد زیر را بررسی کنید:

همانطور که لحظاتی پیش اشاره کردم ، این برنامه ها ترکیبی از هل دادن / کشیدن / پاها و بالا / پایین تقسیم بندی – در اصل یک حرکت رو به بالا / کشش / پا با سینه ، بازوها و شانه های اضافی برای مردان و ساق پا ، پاها و بازوها برای زنان.

این طرح برای افرادی که تمرینات قدرتی مناسب را شروع کرده اند بسیار خوب عمل می کند ، اما باید بدانید که ممکن است همیشه بهترین روش برای تمرین نباشد ، به خصوص اگر می خواهید به اندازه ژنتیک خود بزرگ و قوی شوید.

سرانجام ، احتمالاً برای دستیابی به اهداف نهایی خود باید این برنامه را تغییر دهید یا از تمرینات دیگری استفاده کنید ، به همین دلیل من کتابی نوشتم که باید دنبال شود. بزرگتر Leaner قوی تر تماس گرفت خارج از بزرگتر ، قوی تر که نیازهای وزنه برداران پیشرفته را برطرف می کند.

رتبه بندی خوانندگان

رتبه بندی وجود ندارد

اگر از این مقاله لذت بردید ، به روزرسانی های هفتگی را دریافت کنید. به این معنا که رایگانبر

حریم خصوصی 100٪ ما لیست های پستی خود را اجاره نمی دهیم یا به اشتراک نمی گذاریم.



دیدگاهتان را بنویسید