برای موفقیت در تعطیلات، این نکات مدیریت وزن را دنبال کنید

حتی افرادی که دارای اراده بسیار قوی هستند نیز ممکن است در اجرای برنامه مدیریت وزن در تعطیلات دچار مشکل شوند. همه غذاها وسوسه کننده هستند اما چند هفته بعد افزایش وزن شروع می شود.

کارشناسان سه پیشنهاد برای کمک به ما در گذراندن این زمان های جشن و غذا دارند. ۳ کلید برای بقای تعطیلات عبارتند از: آگاهی را تمرین کنید. استرس خود را مدیریت کنید؛ و از قبل برنامه ریزی کنید

– تمرین آگاهی به این معنی است که شما باید نسبت به آنچه می خورید و چه مقدار می خورید آگاه باشید. اشکالی ندارد که به خودتان غذاهای خاص بدهید، اما آن را به وعده های متوسط ​​محدود کنید. به جای سرو کردن یک وعده کامل، غذاهایی به اندازه پیش غذا را امتحان کنید.

همچنین به معنای واقع بین بودن است. از آنجایی که زمان مناسبی برای کاهش وزن نیست، هدف خود را برای افزایش وزن تعیین کنید.

همه چیز را در چشم انداز نگه دارید. به راحتی در فصل تعطیلات به مدت ۲ ماه در دام خوردن هر چه می خواهید بیفتید. پذیرایی برای چند روز خاص خوب است اما سپس به روال سالم خود بازگردید.

از هر فرصتی که برای ورزش کردن دارید آگاه باشید. هر زمان که چند دقیقه وقت دارید پیاده روی سریع داشته باشید یا در حین مکالمه در اطراف حرکت کنید. در پارک کردن دورتر از مرکز خرید نسبت به آنچه معمولاً انجام می دهید تردید نکنید (مثل اینکه حق انتخاب دارید!).

– با کاهش توقعات می توانید استرس و احساسات را مدیریت کنید. به جای پختن یک غذای بزرگ، او را به صورت بوفه سرو کنید یا آن را تبدیل به یک غذای خوشمزه کنید. یاد گرفتید وقتی با فعالیت ها یا غذایی که به نفع شما نیست، مودبانه نه بگویید.

در رویدادهای اجتماعی سکوت من را پر نکنید. سعی کنید با صحبت کردن با افراد، آنها را بشناسید. ما تمایل داریم هنگام گفتگو کمتر غذا بخوریم. همچنین با رعایت دقیق برنامه تمرینی خود، همه چیز را در چشم انداز نگه دارید.

– برنامه ریزی از قبل کلید سوم است. کمی غذا خوردن قبل از رفتن به مهمانی می تواند از خوردن چیزهای بد و گرسنگی شما بکاهد. در اتاق‌ها یا مکان‌هایی که غذای زیادی در دسترس است نروید.

غذای ناسالمی را که به عنوان هدیه به شما داده شده است، در مهمانی های دیگر به اشتراک بگذارید. برخی از غذاها یا میان وعده‌های سالم را در گردهمایی‌ها همراه داشته باشید و مطمئن شوید که آنها را قبل از بررسی بیشتر غذاهای ناسالم می‌خورید.

همچنین باید بعد از یک مهمانی یا غذای تعطیلات، برای نوعی ورزش برنامه ریزی کنید. از دیگران بخواهید به شما بپیوندند. ۱۵-۲۰ دقیقه پیاده روی بهتر از نشستن همزمان در اطراف است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر