با غذاهای فرآوری شده از کجا خط می کشید؟ : رژیم غذایی


مردم می گویند اجتناب از غذاهای کامل فرآوری شده یا بسته بندی شده راهی برای سالم ماندن و کاهش وزن است.

معمولاً ذهن به سراغ چیزهایی مانند نوشیدنی های گازدار ، غلات ، چیپس ، موز و غیره می رود.

اما آیا مواردی را که عموماً سالم تلقی می شوند ، شامل می کنید:

  • رنده در ظرف (برای ماکارونی)

  • کنسرو تن

  • فتا (پیچیده در پلاستیک)

  • شیشه خمیر هل (برای کاری)

  • سوپ سبزیجات (برای ریزوتو)

  • مخمر نان یکپارچه

به هرکسی که از خوردن غذاهای فرآوری شده پرهیز می کند: آیا تمام سهام ، خمیرها ، ماکارونی ها و غیره را از ابتدا تهیه می کنید و از غذاهای کنسروی و همه پنیرها به طور کامل اجتناب می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید