بازگشت به حالت سالم ، بازگشت به روال عادی


بازگشت به وضعیت سالم با شروع فصل بازگشت به مدرسه؟ در اینجا برخی از راه هایی وجود دارد که می توانیم پاییز امسال روال عادی را بپذیریم و روی Wellness Recipes by Blue Apron تمرکز کنیم. این پست توسط Blue Apron حمایت می شود.

بازگشت به روال معمول مدرسه

اکثر ما خاطرات خوبی از فصل بازگشت به مدرسه داریم. پس از یک تعطیلات طولانی و گاه به گاه تابستانی ، معمولاً پر از بستنی و مسافرت ، من واقعاً مشتاق شروع برنامه عادی خود هستم! من فکر می کنم حتی بیشتر از سال نو ، ماه سپتامبر واقعا احساس طراوت دارد – رطوبت از بین می رود ، آشپزی در خانه منظم می شود و همه کمی بیشتر از تابستان به حالت سالم برمی گردند.

در اینجا برخی از روالها وجود دارد که من برای ادامه آنها هیجان زده هستم:

رفتن به مدرسه

پس از گذراندن حداکثر 2 ساعت در اتومبیل برای رفت و برگشت به کمپ های تابستانی ، نمی توانم صبر کنم تا دوباره به مدرسه بروم! مدرسه مازن حدود یک مایل فاصله دارد و برزا 10 دقیقه پیاده روی دارد ، بنابراین اگر رفت و برگشت کنم ، 4 مایل پیاده روی می کنم.

Little Smooth در سال 2019!

کتابخانه ی مدرسه

ورزش های پاییزی

فوتبال Co-Rec برای من و توماس ، و یک ورزش جدید برای Mazen! او پاییز امسال در بیس بال لیگ کوچک شروع می کند! او برای بازی کردن بسیار هیجان زده است و ما از دیدن کارهای جدید او هیجان زده هستیم. توس در پاییز امسال برای فوتبال خیلی جوان است ، اما ما ورزش های زیادی در حیاط خلوت خود انجام می دهیم تا جبران کنیم 🙂

افتادن دستان اسپرت در وسط

ای کاش می توانم “ورود مجدد به ورزشگاه” را به لیست اضافه کنم ، اما متأسفانه ، هنوز در کارت ها نیست.

شام خانوادگی

تابستان در اینجا آنقدر تصادفی است که گاهی اوقات بچه ها را برای خوردن در استخر رها می کنیم یا بیرون سفر می کنیم و شام می خوریم. من هیجان زده ام که شام ​​خانوادگی را برگردانم (و امیدوارم که یک میز جدید برای شما-که می دانید- معرفی کنید!). ما دور میز می گشتیم و مهمترین لحظه هر روزمان را می گفتیم – روال عادی که در تابستان از دست رفت. بیایید آن را پس بگیریم!

در ماه ژانویه ، من یک پست وبلاگ در مورد دستور العمل های خوب برای Wellness نوشتم. دستور العمل های سلامتی با چند ارتقاء اضافی برای سلامتی شما بهتر است: آنها در حال حاضر در بخش 4 نفره در دسترس هستند ، با گزینه های بیشتر در هر هفته و برخی از گزینه های سفارشی برای سفارشی کردن رژیم غذایی شما. هر هفته می توانید دستورالعمل های امضاء را با دستور العمل های سلامتی در منوی خود مخلوط کرده و مطابقت دهید ، یا می توانید کل منوی سلامتی خود را درست کنید – انتخاب با شماست.

دستور العمل های سلامتی دارای غذاها و سوپراستارهای متراکم از نظر تغذیه ای با تمرکز بر کربوهیدرات های پیچیده ، فیبر و آنتی اکسیدان ها است. آنها همچنین مواد سبک تری دارند (به جای ماست سیب زمینی سرخ کرده به ماست یونانی فکر کنید). آنها صادقانه احساس می کنند چیزی است که من از ابتدا در آشپزخانه ام ایجاد می کنم (منظورم این است که واقعاً خوب است!).

دستورالعمل های سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و 120 دلار تخفیف در 5 جعبه برتر دریافت کنید! (بهترین پیشنهادی که در تمام طول سال داشتند)

در اینجا سه ​​دستور العمل داریم:

  • ماهی قزل آلا با کینوا اسپانیایی و گیاهی با روکش بادام چاشنی شده است
  • لیوان های سبزیجات و کوسکوس چاشنی با شاورما با آروگولا و ماست لیموی بو داده
  • گوشت خوک کبابی و سس مایونوی کالابریایی با سالسا ورد و کدو سبز

دستور العمل های سلامتی پیش بند آبی و مواد لازم روی میز آشپزخانه قرار داده شده است

ماهی قزل آلا اسپانیایی با کینوا گیاهی

ما این دستور غذا را برای طعم های شیرین و شور آن دوست داشتیم. از مخلوطی از ادویه جات اسپانیایی گرفته تا خرما خرد شده و سس بادام ، پر طعم بود. من کاملاً ماست تند در انتهای بشقاب را دوست داشتم (چه پیشنهاد ارائه خلاقانه ای).

پر از غذای واقعی

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی قزل آلا ، فلفل قرمز بو داده ، سیر ، خرما و لیمو = یک پیروزی واقعی غذا !!

نکاتی از آشپزخانه من

من سیر خرد شده یا رنده شده را روی مایکروویو ترجیح می دهم تا خرد شده. و اگر ابتدا خرما های مایکروویو را برای چند ثانیه قرار دهید ، حذف چاله ها و برش آنها بسیار ساده تر است!

شام سرو می شود

دستورالعمل های سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و تا 16 شام رایگان را از طریق پنج جعبه اصلی check-in دریافت کنید تا آن را در اینجا امتحان کنید.



دیدگاهتان را بنویسید