ایده های سالم برای وعده های غذایی و میان وعده


تغذیه نوجوانان ممکن است دشوار باشد! در اینجا برخی از ایده های میان وعده و غذا برای نوجوانان ، به علاوه راهکارهایی برای تغذیه مناسب آنها ارائه شده است.

نوجوان من اخیراً وارد آشپزخانه شد ، در یخچال ، فریزر و کمد را باز کرد ، وقتی چیزی گفت که باعث احساس گرسنگی در نوجوانان شد: “آنچه اتفاق می افتد این است که من گرسنه هستم ، بنابراین چیزی می خورم و احساس سیری می کنم.” سپس ، 10 دقیقه بعد ، دوباره گرسنه می شوم و گویی چیزی نخورده ام. “و برای همیشه و برای همیشه تکرار می شود.”

افزایش اشتها در نوجوانان شوخی نیست. تغذیه نوجوانان نیز می تواند مشکل باشد. همیشه مطمئن نیستید که نوجوان شما گرسنگی خود را با غذای (معمولاً) تغذیه کننده برطرف می کند.

می تواند به من داده شود: 100+ میان وعده سالم برای نوجوانانی که همیشه گرسنه هستند

نوجوانان واقعاً به مواد مغذی نیاز دارند

بر اساس آخرین گزارش ، در بین همه کودکان ، کیفیت تغذیه در بین کودکان 14 تا 18 سال پایین ترین است دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی هابر این معنی آنها در خطر عدم دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود هستنددر اینجا برخی از مواد مغذی است که نوجوانان ممکن است فاقد آن باشند ، بر اساس گزارش علمی– به علاوه منابع غذایی که می تواند به پر کردن شکاف کمک کند:

  • اهن (دختران): غلات غنی شده ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو
  • پروتئین ها (دختران): لوبیا ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو
  • اسید فولیک (دختران): غلات غنی شده ، اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز
  • ویتامین B6 (دختران): نخود ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر
  • ویتامین B12 (دختران): مخمر مغذی، ماهی قزل آلا ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، عدس ، بادام زمینی ، برنج قهوه ای
  • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی ، سیب زمینی
  • هولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه بروکسل

چرا تغذیه نوجوانان می تواند مشکل باشد

چرا کیفیت تغذیه در بین نوجوانان زیر صفر است؟ اگرچه ممکن است اشتهای آنها زیاد باشد ، اما مواردی وجود دارد که به آنها کمک می کند تا آنچه را که نیاز دارند ، سخت تر کنند:

  • استقلال بیشتر: آنها تصمیمات غذایی بیشتری به طور مستقل و با پول خود می گیرند – و این انتخاب ها اغلب تحت تأثیر غذای دوستانشان است.
  • بازار یابی: فست فودها ، نوشابه ها و شیرینی ها برای نوجوانان از جمله در بسترهای آنلاین که هر روز استفاده می کنند ، برای نوجوانان به فروش خوبی می رسد.
  • برنامه های شلوغ: در میان تکالیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی اجتماعی ، نوجوانان آمادگی کمتری دارند و قادرند برای خوردن غذا و میان وعده بنشینند. یعنی بیشتر غذای راحت بخورید و برید.

7 ایده برای تغذیه نوجوانان

سال گذشته گام هایی برداشته ام تا انتخاب غذای مغذی را برای نوجوانم راحت تر و راحت تر در خانه انتخاب کنم. من صداش کردم “جراحی: به نوجوان گرسنه غذا دهید“. در اینجا مروری بر این ایده ها وجود دارد – امیدوارم آنها نیز کمک کنند!

1. انجماد ساندویچ صبحانه یا بوریتوس

ساندویچ صبحانه

یک دسته بزرگ تهیه کنید تا در فریزر جا بیفتد و برای یک صبحانه سبک ، دلچسب ، ناهار یا میان وعده گرم کنید. در اینجا طرز تهیه این ساندویچ های صبحانه آورده شده است (این اطلاعیه همچنین شامل دستورالعمل هایی برای گرم کردن آنها است). شما می توانید همین کار را با بوریتو انجام دهید. آنها با تخم مرغ سرخ شده ، سوسیس ، پنیر و فلفل خرد شده پر شده اند.

2. شیشه در ترکیبی از آهنگ

برای یک چیدمان گل معاصر یک لیوان مهمانی بزرگ پر کنید. آنها می توانند در صورت قحطی یک مشت مخلوط پر کننده را بریزند.

3. ناهارهای آماده شده

غذای اضافی برای شام تهیه کنید و آن را به ظروف گرم کننده و سرو تقسیم کنید (من ظروف را در Costco تهیه کردم ، اما این کوزه های شیشه ای برای تهیه غذا شبیه به هم) آیا به ایده های ناهار سالم تری برای نوجوانان نیاز دارید؟ بررسی 40 ایده ناهار آسان برای بچه ها در خانه

4. میله های خانگی + لقمه های میان وعده

چیپس شکلات جو دوسر بدون شکلات

یکشنبه یک سریال بسازید تا نوجوان شما بتواند تمام هفته آنها را بگیرد. این دستورالعمل های ساده که برای کودکان تأیید شده است را بررسی کنید:

5. بشقاب ها را بلند کنید

گاهی اوقات با فرض گرسنگی (معمولاً او) به کودک غذا می دهم. من سال گذشته وقتی بچه هایم به مدرسه رفتند ، ساخت “کاشی مرا جمع کن” را شروع کردم. این بشقاب ترکیبی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است و شامل چیزهایی مانند کراکر ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات است. این در اصل یک میان وعده کوچک و مغذی روی یک بشقاب است – با نامی سرگرم کننده.

6. بسته اسموتی

مواد تشکیل دهنده نوشیدنی را در یک کیسه قابل استفاده مجدد قرار دهید

با جمع آوری کیسه ها (زیپ یا.) تهیه اسموتی را برای نوجوان خود آسان کنید کیسه های یکبار مصرف از این قبیل) با s اما ، به جز مایع. کودک شما می تواند محتویات مخلوط کن را خالی کرده و شیر (شیر یا غیر لبنی) و یک ماست اضافه کند. یا مکعب های ماست را در کیسه های اسموتی خود قرار دهید (اینجا سینی یخ است که من دارم و دوست دارم) تلاش زیاد برای نوجوان خسته شما؟ اسموتی را مخلوط کرده و بریزید قالبهای یخی مانند این یخ زدن.

7. رضایت از بسته بندی مواد غذایی

با وجود آنچه ممکن است شنیده باشید ، خرید غذای بسته بندی شده اشکالی ندارد. من نمی دانم چگونه کسی می تواند نوجوانان را در خانه داشته باشد و غذای بسته بندی شده را ذخیره نکند! (من دوست دارم آنهایی را که روی قفسه پایدار هستند در یک ظرف پیشخوان بپیچم تا بتوان آنها را به راحتی تشخیص داد و برداشت.) در اینجا چند ایده برای بسته بندی غذاهای نوجوان سالم بسته بندی شده است:

  • بوریتو یخ زده
  • وافل منجمد
  • همبرگر گوشت و بیسکویت (ما مزارع خرده مرغ مورنینگ استار را دوست داریم)
  • چوب پنیر
  • ماست
  • میله ها (ما Perfect و Clif می خواهیم)
  • کراکر غلات کامل (ما بیسکویت و گلدان می خواهیم)
  • گرانولا (برای مخلوط کردن مسیرها یا تهیه پارافیت ماست)
  • ژله گوشت گاو و بوقلمون
  • میوه های خشک و خشک شده
  • آجیل و دانه ها
  • غلات سبوس دار (ما گندم و گیلاس رنده شده می خواهیم)
  • بسته های فوری با بلغور جو دوسر
  • بسته های یکبار مصرف دانه گردو و کره
  • فنجان میوه (بسته بندی شده در آب میوه)
  • حمام با هوموس و گواکامول
  • نخود برشته
  • جعبه های قفسه دار با شیر ساده با طعم

من یک شرکت کننده در برنامه وابسته به خدمات Amazon LLC هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور فراهم آوردن راههای دریافت هزینه با پیوند به Amazon.com و سایتهای وابسته طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید