این پادکست جنبه های فنی عضله سازی را پوشش می دهد. من در مورد مهمتر شدن و بزرگتر شدن شما صحبت می کنم: هیپرتروفی یا هایپرپلازی؟

به طور کلی این کلمات به چه معناست؟

خوب ، هیپرتروفی زمانی است که سلول های عضلانی شما بزرگتر می شوند و هایپرپلازی زمانی است که تعداد سلول های ماهیچه ای افزایش می یابد.

دانشمندان مطمئن نیستند که آیا هیپرپلازی به طور کلی در انسان رخ می دهد یا خیر ، اما “معتقدین” ادعا می کنند که هم هیپرتروفی و ​​هم هیپرپلازی در رشد ماهیچه ها نقش دارند. بنابراین ، به گفته آنها ، شما باید برای تولید هر دوی این پدیده ها تمرین کنید تا در اسرع وقت عضله سازی کنید.

تمرکز بر هیپرتروفی یا هایپرپلازی شیوه تمرین شما را تغییر می دهد ، بنابراین این مبحث کاربردهای کاربردی دارد که در این پادکست برای شما بیان خواهم کرد.

در نهایت ، اگر مایل به حمایت از نمایش هستید ، لطفاً یک پیش نمایش سریع از آن را در iTunes ارسال کنید. واقعاً کمک می کند!

تمبرهای زمانی:

4:27 – هایپرتروفی چیست؟

4:46 – اجزای عضله چیست؟

4:56 – هیپرتروفی میوفیبریلار چیست؟

5:16 – هیپرپلازی عضله چیست؟

5:37 – آیا هیپرپلازی در انسان رخ می دهد؟

7:16 – آیا هیپرپلازی وجود دارد؟

8:10 – چگونه باعث هیپرپلازی در حیوانات می شوید؟

9:26 – علم هایپرپلازی در انسان چه می گوید؟

16:56 – چگونه باعث هیپرتروفی می شویم؟

18:28 – چرا تمرینات ناموفق باعث هیپرتروفی می شود؟

19:06 – در مورد هایپرپلازی و تمرین چطور؟

20:12 – آیا کشش باعث هیپرپلازی می شود؟

در نمایش ذکر شده است:

مربی VIP لژیون تک به تک

نظر شما در مورد این قسمت چی بود؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ در نظرات زیر به من بگویید!

رتبه بندی خوانندگان

رتبه بندی وجود ندارد