این پادکست بخش های آموزشی را پوشش می دهد. اغلب از من س askedال می شود “بهترین آموزش برای دنبال کردن کدام است؟”

آیا واقعاً “بهترین” تقسیم بندی تمرین برای به حداکثر رساندن رشد عضلات وجود دارد؟

بسیاری از مردم قسم می خورند که قسمتی از بدن تقسیم شده است ، در حالی که دیگران می گویند این اتلاف وقت است. دیگران می گویند که شما باید جدایی را بر اساس الگوهای حرکتی سازماندهی کنید. متأسفانه ، بسیاری از این نظرات فاقد جنگل برای درختان هستند.

از نظر علمی تقسیم بندی مطلوب ورزش برای همه در هر شرایطی وجود ندارد. اینکه کدام بخش برای شما بهتر است به اهداف ، شرایط و ترجیحات شما بستگی دارد.

در حالی که من دارم نوشته شده است دور و بر روی بهترین آموزش تقسیم بندی مقدار منصفانه ، من دوست دارم به طور منظم با تغییر تفکر و توصیه هایم برخورد کنم. به عنوان مثال ، چاپ اول بزرگتر Leaner قوی تر با روال عادی مشخص می شود که کمی متفاوت از نسخه چهارم است که اکنون می نویسم.

در شرایطی که خارج از بزرگتر ، قوی تر، برنامه نویسی فعلی در ویرایش دوم نیز کمی متفاوت با چاپ اول به نظر می رسد.

من به افرادی که برنامه های من را هر روز دنبال می کنند گوش می دهم و همیشه پیشنهاداتی را که آنها ارائه می دهند و موانعی که برای ادامه بهبود محل کارم پیش می آید یادداشت می کنم.

بنابراین با یادگیری و گوش دادن به خوانندگان ، اینها افکار فعلی من در مورد بهترین تقسیم عضلانی است.

در نهایت ، اگر مایل به حمایت از نمایش هستید ، لطفاً یک پیش نمایش سریع از آن را در iTunes ارسال کنید. واقعاً کمک می کند!

تمبرهای زمانی:

7:52 – تقسیم ورزشی چیست؟

10:22 – آیا “بهترین” بخش آموزشی برای همه وجود دارد؟

12:29 – اهداف شما چگونه بر جدایی ای که باید دنبال کنید تأثیر می گذارد؟

18:02 – باید چند گروه عضلانی را همزمان متمرکز کنید؟

22:17 – شرایط لازم برای یک تمرین ورزشی خوب چیست؟

22:57 – معایب بدن شکسته چیست؟

در نمایش ذکر شده است:

لوازم جانبی Legia را از اینجا بخرید

بزرگتر Leaner قوی تر

خارج از بزرگتر ، قوی تر

نظر شما در مورد این قسمت چی بود؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ در نظرات زیر به من بگویید!