اسموتی توت با اسفناج رژیم حذف شد


این اسموتی توت اسفناج برای علم حمایت از روده سالم است!

باهاش ​​همکاری کردیم دانه در این اسموتی علمی به شما نشان می دهد که حمایت از سلامت روده و تنوع در میکروبیوم شما آسان تر از آن است که فکر می کنید. (نکته: میوه و سبزیجات بیشتری بخورید). من سالهاست که از Seed’s Daily Synbiotic ، یک داروی پیش و پروبیوتیک استفاده می کنم و احساسم را دوست دارم. من هر روز دو کپسول را با معده خالی برای حمایت از هضم سالم مصرف می کنم – اگر می خواهید Seed را امتحان کنید ، از کد NUTRITIONSTRIPPED15 برای 15 درصد کاهش ماه اول استفاده کنید.

یک جدول تناوبی از غذاها وجود دارد که با میکروبیوم سازگار است و من از آن برای تهیه این دستور ساده و آسان استفاده کردم.

منبع تصویر: pcf.org

چرا؟ مطالعات اخیر نشان می دهد که “میکروبیوم روده نقش مهمی در تنظیم خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن دارد. اکنون مشخص شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در شکل گیری میکروبیوم ایفا می کند ، زیرا آزمایشات نشان داده است که تغییرات رژیم غذایی می تواند تغییرات بزرگ و موقتی در میکروب ها را در عرض 24 ساعت ایجاد کند. (1) ”

یک راه برای حمایت از سلامت کل بدن ، از جمله سلامت روده ، تنوع بخشیدن به تعداد میوه ها و سبزیجاتی است که در رژیم غذایی خود می خورید. اسموتی ها راهی عالی برای گنجاندن مواد مغذی کلان و ریز مغذی هستند که به رژیم غذایی متعادل کمک می کند. و از سلامت میکروبیوم خود حمایت کنید.

وارد کنید: اسموتی بری اسفناج ، یا از نظر علمی که ما آن را می نامیم ، سیانیدین ، ​​یک اسموتی ریزمغذی قوی + پروتئین اسموتی. معنی آن چیست؟ این نوشیدنی علمی نام خود را از برخی مزایای شگفت انگیز مواد تشکیل دهنده آن گرفته است.

بیایید بررسی کنیم که چگونه این اسموتی از میکروبیوم روده شما پشتیبانی می کند!

فواید این اسموتی توت با اسفناج

اسموتی ها راهی عالی برای دریافت یک وعده غذایی غنی از مواد مغذی مملو از ویتامین ها ، مواد معدنی ، فیبر و آنتی اکسیدان ها هستند ، اما نکته اصلی این است که از تعادل آنها اطمینان حاصل کنید تا احساس سیری و انرژی داشته باشید و این کار را با استفاده از فونداسیون انجام دهید. سیستم پنج.

پنج وعده غذایی مغذی اصلی هر وعده غذایی است که شامل 5 عنصر رژیم غذایی باشد: کربوهیدراتهای بدون نشاسته ، کربوهیدراتهای نشاسته ای ، چربیهای سالم ، پروتئینها و عامل طعم. با درج حداقل 3 مورد از 5 عنصر در هر یک اسموتی شما این کار را انجام خواهید داد ، شما بهتر از سلامت روده خود حمایت خواهید کرد ، احساس می کنید پر از انرژی و سیر هستید.

اگر هنوز با سیستم حیوان خانگی من آشنا نیستید ، می توانید راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید جایی که من بیشتر در مورد آن به اشتراک می گذارم!

در اینجا پنج عنصر اساسی در این اسموتی توت اسفناج آورده شده است:

1 • کربوهیدرات بدون نشاسته

اسفناج (یا هر رنگ سبز غنی مانند یقه ، قاصدک ، کا ، و غیره)

اختیاری: در صورت وجود ، سبز سبز یا جوانه

2 • کربوهیدراتهای نشاسته یا قند

لوبیا سفید

تمشک ها

تاریخ

3 • چربی

ارده

شیر بادام شیرین نشده

4 • پروتئین

لوبیا سفید

ارده

5 • عامل مزه

ارده

حالا که می دانید در این اسموتی چه چیزی وجود دارد ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه این مواد از میکروبیوم روده شما پشتیبانی می کنند.

سیانیدین

توت ها ، از جمله توت سیاه ، سرشار از پلی فنول هستند – ترکیبات گیاهی که تعدادی از اثرات ارتقاء دهنده سلامتی را دارند ، از جمله ترویج رشد باکتری های مفید روده و در عین حال محافظت از خود در برابر باکتری های مضر.

فراوان ترین پلی فنول موجود در توت سیاه است سیانیدین-3-گلوکوزید که نوع خاصی از آنتوسیانین است – ترکیبی که مسئول رنگ آبی تیره / بنفش این توت ها است.

ریز مغذی قوی

سبزیجات برگ دار دارای مقادیر بالایی از ریزمغذی ها هستند که حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند.

یک وعده اسفناج حاوی 49 درصد از میزان توصیه شده روزانه اسید فولیک (ویتامین B9) است.

به علاوه ، یک وعده 100 گرم اسفناج حاوی مقادیر زیادی منیزیم ، پتاسیم و آهن است که طبق RDA آنها به ترتیب 20، ، 16 and و 15 meeting است.

سکته مغزی پروتئین

لوبیا و تاهینی منابع غنی از پروتئین های گیاهی هستند.

پروتئین موجود در رژیم غذایی به عنوان منبع اصلی نیتروژن برای رشد میکروبی روده بزرگ عمل می کند و برای جذب کربوهیدرات ها و تولید محصولات مفید مانند اسیدهای چرب کوتاه زنجیره ضروری است. ترکیب پروتئین و کربوهیدرات در روده بزرگ می تواند به سلامت روده کمک کند.



دیدگاهتان را بنویسید