آیا فلفل برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر


فلفل ها ترد ، ترد و کمی شیرین هستند.

آنها در آشپزی کم کربوهیدرات محبوب هستند و می توانید آنها را در تمام طول سال در خواربارفروشی محلی خود بیابید (اگرچه در فصل تابستان و پاییز فصل خوبی دارند!). اما آیا فلفل برای شما مفید است؟ آره!

بیایید برخی از فواید فلفل برای سلامتی و نحوه پختن آنها را در دستور العمل های خوشمزه مناسب کربوهیدرات ها بررسی کنیم.

فلفل کم کالری و کربوهیدرات دارد

فلفل قرمز و زرد تفت داده شده در قالب

فلفل دلمه ای بزرگ حاوی 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات است که احتمالاً برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند خوش آمدید.

بنابراین ، آیا فلفل چاق می کند؟ به احتمال زیاد … نه!

بهتر است در رژیم غذایی خود به دنبال عوامل دیگر باشید.

هرگونه غذای اضافی می تواند باعث افزایش وزن شود ، اما احتمال خوردن بیش از سه عدد فلفل در هر جلسه بسیار نادر است (9129 کیلو کالری) ، که در مورد یک وعده معمولی چیپس سیب زمینی است.

و وقتی نوبت به میان وعده های شور مانند چیپس می رسد ، احتمالاً بیش از یک وعده غذا می خورید.

فلفل سرشار از مواد مغذی است

اشتباه نکنید – فلفل ها ممکن است کالری کمی داشته باشند ، اما مواد مغذی زیادی دارند.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و اسید فولیک و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین ، چه رنگی فلفل سالم تر است؟

به گفته بریتانی کرامپ ، MPH ، RD at Savor Nutrition ، “در مورد مواد مغذی ، رنگ فلفل ها تفاوت ایجاد می کند.”

فلفل سبز قبل از رسیدن برداشت می شود. فلفل سبز در حال حاضر حاوی 150 of از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین C است.

فلفل قرمز می تواند 350 درصد از نیازهای روزانه توصیه شده را تامین کند.

بیایید کمی عمیق تر جستجو کنیم:

  • دوز توصیه شده ویتامین C برای زنان 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان ، 90 میلی گرم در روز است.
  • هر نوع فلفل بزرگ حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است. بنابراین ، برای زنان ، 171 of ARD و برای مردان ، 142 است.

کرامپ می گوید: فلفل قرمز ، زرد و نارنجی از نظر لیکوپن و کاروتنوئید بیشتر از فلفل سبز نارس است.

کاروتنوئیدها ترکیباتی مشابه آنتی اکسیدان های گیاهی هستند که می توانند از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت کنند.

فلفل منبع خوبی از فیبر است

فلفل دلمه قرمز تازه روی تخته چوبی

فلفل در مقایسه با تعداد کالری که به رژیم غذایی شما اضافه می کند ، حاوی مقدار زیادی فیبر است.

خوردن فلفل دلمه ای بزرگ ، 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که به ترتیب برای زنان 14 و 9 درصد از مقدار توصیه شده روزانه برای زنان است.

خوردن فیبر کافی به ویژه برای کاهش وزن و رفاه عمومی مهم است ، زیرا به شما کمک می کند احساس سیری طولانی تری داشته باشید و با جلوگیری از یبوست ، نظم را حفظ می کند.

فلفل ملایم است و خوردن آن آسان است

چرا فلفل را از بین بقیه انتخاب می کنید؟

کریمپ توضیح می دهد: “اگر ترجیح می دهید از فلفل تند پرهیز کنید ، فلفل ها ملایم هستند و گزینه خوبی هستند. “برای کسانی که سوزش سر دل دارند ، فلفل جایگزین مناسبی برای فلفل تند است که می تواند سوزش سر دل را بدتر کند.”

برخلاف فلفل چیلی ، فلفل حاوی کپسایسین نیست ، ماده ای که باعث سوختگی فلفل می شود.

3 روش آسان برای پختن فلفل

فلفل دلمه ای

اکنون که س “ال “آیا فلفل برای شما مفید است؟” پاسخ داده شد ، بیایید در مورد نحوه طبخ با آنها صحبت کنیم.

بدون شک می توانید از فلفل تازه و تکه شده برای میان وعده لذت ببرید ، اما چرا در آشپزخانه کمی خلاقیت به خرج ندهید؟

1. فلفل دلمه ای یا پر شده

فلفل دلمه ای می تواند راهی عالی برای استفاده مجدد از غذای باقی مانده باشد. حفره توخالی فلفل برای پر کردن با گوشت چرخ کرده ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پخته شده ساخته شده است.

البته ، شما می توانید همین مواد را روی فلفل های خرد شده بریزید و بپزید.

خلاق باشید – همه چیز بستگی به این دارد که چگونه می خواهید فلفل ها را برش دهید. چند دستور العمل برای الهام:

2. فلفل کبابی یا بو داده

قند موجود در فلفل ها را کارامل کنید تا طعم بیشتری از سبزیجات به دست آورید. می توانید این کار را در کوره (دودی) یا در فر (سوخته) به دست آورید.

  • برای پختن فلفل ، آن را به چهار قسمت بریزید ، روی آن را با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید و آن را مستقیماً روی گریل به مدت 5 تا 10 دقیقه قرار دهید.
  • برای پختن فلفل ، آن را به چهار قسمت بریزید ، با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید ، مزه دار کنید و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

از آن لذت ببرید ، یا از فلفل پخته به عنوان عنصر در غذای دیگری مانند:

3. فلفل سرخ شده سرخ شده

بیایید با آن روبرو شویم – فلفل برای ظاهر خوب هر غذای گوشتی و سبزیجات کلیدی است و حتی خوشمزه تر است.

آنها قرمز ، زرد یا نارنجی را به دریای سبز و قهوه ای اضافه می کنند.

حلقه های سرخ شده یک گزینه آسان و سالم برای شام است:

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای تخصصی تری هستید؟ به BODNutrition.com بروید و نحوه تغذیه سالم را با دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید