آیا در شستشوی بدن قند وجود دارد؟


احتمالاً از قبل می دانید که اگر می خواهید سالم و تناسب اندام داشته باشید ، Shakeology می تواند نقش مهمی در رسیدن به این هدف داشته باشد.

این مکمل فوق العاده تکان دهنده با پر کردن برخی از شکاف های تغذیه ای در رژیم غذایی شما با مواد تشکیل دهنده ای که می تواند برای سلامت کلی مفید باشد ، به حمایت از انرژی سالم کمک کند ، و از سلامت دستگاه گوارش شما پشتیبانی می کند.

نوشیدن Shekeology روزانه می تواند به شما کمک کند تا پایه تغذیه ای قوی را برای مقابله با چالش های بزرگتر مانند برنامه تناسب اندام یا رژیم غذایی سالم ایجاد کنید.

Shekeology شامل انواع مختلفی از مواد مغذی از جمله پروتئین ، کربوهیدرات ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پیش و پروبیوتیک ها ، سازگارها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

“اما شما احتمالاً به خودتان فکر می کنید.”خوب ، همه چیز عالی به نظر می رسد ، اما در مورد قند چطور؟ ”

این یک سوال عالی است زیرا شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد شکر برای سلامتی شما چیزهای شیرینی انجام نمی دهد. بنابراین بله ، خوب است ببینید چه مقدار شکر در روز مصرف می کنید.

در اینجا 411 برای قند و سكولوژی آمده است.

توجه: این مقاله برای مخاطبان در انگلستان در نظر گرفته شده است. برای مشاهده نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

محتوای قند در بافت شناسی

Shekeology حاوی هفت گرم شکر در هر وعده ترکیبی از شکر نیشکر ارگانیک و انواع پودرهای میوه فوق العاده است. (شکلات گیاهی با منشا گیاهی حاوی شش گرم در هر وعده است.)

برای درک این موضوع ، 14 گرم شکر در یک موز متوسط ​​و 19 گرم شکر در یک سیب متوسط ​​وجود دارد.

ما Shakeology را با استفاده از یک سیستم شیرین کننده با دقت انتخاب شده حاوی قند نیشکر ارگانیک و یک شیرین کننده بدون کالری با منشا گیاهی – استویا ، عصاره ای از برگ های گیاه استویا که 150 برابر شیرین تر از شکر است ، تنظیم کردیم.

همین است.

قاشق شکر ، حبه های شکر

شکر در مقابل شیرین کننده ها

شیرینی را می توان به طرق مختلف به دست آورد: اول ، شکر وجود دارد که می توانید آن را به عنوان “قند” در بخش کربوهیدراتهای کل برچسب – که شامل مواد قندی و قندهای دیگر گیاهان دارویی در محصول است ، فهرست کنید.

مواد تشکیل دهنده بر اساس قند اشکال مختلفی دارند ، از جمله شکر نیشکر ، عسل ، ملاس و مواد بحث برانگیزتر مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS).

شکر را می توان در سایر مواد موجود در محصول مانند پودر شیر بدون چربی که حاوی لاکتوز (شکر شیر) و پودر میوه است که حاوی قند میوه (فروکتوز) است نیز یافت.

شکر مغذی است ، به این معنی که حاوی کالری است ، در مقابل شیرین کننده های غیر مغذی ، که به معنی ترکیباتی است که طعم می دهند اما کالری کمی دارند یا کالری کمی دارند.

شیرین کننده های غیر مغذی شامل شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام و سوکرالوز و همچنین شیرین کننده هایی با منشا گیاهی مانند استویا هستند.

ساده ترین راه برای شیرین کردن این است که فقط شکر اضافه کنید ، اما کالری را افزایش می دهد ، که همیشه بهترین راه نیست.

در حالی که شیرین کننده های غیر مغذی به مسئله کالری می پردازند ، اما تمایل دارند ویژگی ها و چالش های منحصر به فرد خود را داشته باشند.

بنابراین ، برای یافتن تعادل طعم ، شیرینی و رژیم غذایی هوشمند ، اغلب استفاده از ترکیبی از شکر و شیرین کننده ها منطقی به نظر می رسد.

اطلاعات محتوای قند

برای مشاهده میزان قند محصول ، بیانیه تغذیه پشت برچسب را که برای فهرست بندی قندهای موجود در محصول لازم است ، بررسی کنید.

برخی از محصولات در جلوی بسته بندی خود ادعا می کنند “بدون قند اضافه شده است”. اما این بدان معنا نیست که این محصولات کاملاً فاقد قند هستند. این فقط بدان معنی است که قندهای موجود در محصول “قندهای افزودنی” نیستند. در عوض ، قندها در ترکیبات دیگر ذاتی هستند.

شکر می تواند نام های زیادی داشته باشد ، بنابراین مهم است که راه های دیگری را که می توان شکر را در لیست مواد مخفی کرد ، تشخیص داد:

  • کنسانتره آب میوه
  • آب نیشکر
  • توربوشارژر
  • شربت مالت
  • جامدات از شربت ذرت
  • دکسترین
  • کلماتی که به -osa ختم می شوند ، مانند مالتوز ، دکستروز و فروکتوز

در بخش “مواد تشکیل دهنده” برچسب مواد غذایی معمولی ، آنها به ترتیب از بزرگترین تا کوچکترین مقدار ذکر شده اند.

خط پایین

پیروی از رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای حذف کامل قند نیست. با انتخاب غذای هوشمند ، هنوز می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

ویتامین های C ، B6 و B12 به متابولیسم طبیعی کمک می کنند که انرژی را تأمین می کند.

کلسیم به عملکرد طبیعی آنزیم های گوارشی کمک می کند.

صرفه جوییصرفه جویی

دیدگاهتان را بنویسید