آیا حفظ توده عضلانی در هنگام چربی سوزی سریع امکان پذیر است؟ : رژیم غذایی


من هستم:

  • چربی نازک

  • مردان

  • 5 155

  • 5’7

  • ~ 25 درصد چربی بدن

او در طول یک سال 40 کیلوگرم چربی از دست داد ، اما متأسفانه به نظر می رسد در این روند ماهیچه های زیادی از دست داده است.

به تازگی این طرح آغاز شده است: خوردن حدود 1600 کیلو کالری با TDEE حدود 2500 ، به معنی کسری روزانه 900 ، با کاهش نظری وزن 1.8 کیلوگرم در هفته است. 165 گرم پروتئین در روز به حفظ ماهیچه کمک می کند. تمرینات قدرتی 40 دقیقه در روز.

من می دانم که بسیاری این را بسیار شدید خواهند دید ، اما من مدتی است که در این کسری هستم – همراه با روزه داری متناوب – مشکلی نیست ، اکنون تمرینات قدرتی و رژیم غذایی با پروتئین بالا را شامل می شوم.

برای حفظ این رژیم و تمرین به مدت 2 ماه برنامه ریزی کنید به این امید که BF من را به میزان قابل توجهی کاهش دهید در حالی که نسبتاً توده عضلانی را حفظ می کنید. با توجه به اینکه من از این طرح پیروی کردم ، آیا این امکان وجود دارد؟ چقدر می توان انتظار کاهش BF؟ را داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید