آیا بارگیری کربوهیدرات م effectiveثر است؟



به یاد دارم وقتی در تیم شنای دبیرستان بودم و شب قبل از دعوت پسران ، یک شام اسپاگتی بود. ادعا این بود که او یک غذا خورده است "لود شده" بدن شما با کربوهیدرات آنها را به موقع پردازش می کند تا از این انرژی در جلسه شنا استفاده کند. صادقانه بگویم ، من به مربیان اعتماد نداشتم و بیشتر شبیه یک شبه علم یا بهانه ای برای گذراندن وقت با هم به نظر می رسید.

من عمدتا شک دارم زیرا ، از نظر من ، کربوهیدرات ها یک مولکول ذخیره انرژی کوتاه مدت هستند و چربی ها / لیپیدها به طور کلی انرژی طولانی مدت را تأمین می کنند.

همه اینها باعث شد من فکر کنم: چقدر طول می کشد تا کربوهیدرات ها به انرژی قابل استفاده تبدیل شوند؟ آیا تمام کربوهیدراتهای اضافی به چربی بدن تبدیل می شوند یا ما از برخی از کربوهیدراتهای اضافی برای استفاده در جلسه استفاده می کنیم؟ شام اسپاگتی 20-22 ساعت قبل از دعوت بود ، بنابراین حدس می زنم به ما آسیب برساند.

ارسال شده توسط / u / Metric89
[comments]

دیدگاهتان را بنویسید