آیا از تبلیغات کاهش وزن خسته شده اید؟ انتخاب برنامه مناسب برای شما

آیا هر زمان که یک رژیم غذایی «معجزه‌آمیز» جدید وارد صحنه می‌شود، امید خود را افزایش می‌دهید تا متوجه شوید که هنوز قادر به غلبه بر هوس‌های خود نیستید؟ ما برنامه‌ریزی شده‌ایم که بیشتر بخوریم و از همه چیز بیشتر بخوریم، به‌ویژه غذاهای ناسالم، نوشابه‌های شیرین و فست فود. چگونه این اتفاق افتاد؟ چه چیزی می تواند این تأثیر مشکوک را روی میلیون ها نفر داشته باشد؟ خوب…به تلویزیون خود نگاه نکنید.

تحقیقات نشان داده است که اگر زیاد تلویزیون تماشا می کنید، دو سوم زمان تماشای خود را در حالت آلفای هوشیاری قرار می دهید. تبلیغ‌کنندگان به آرامی شما را هیپنوتیزم کرده‌اند و کالری‌های خالی خود را با استفاده از قوی‌ترین و مؤثرترین رسانه تبلیغاتی که تا کنون ایجاد شده است – تبلیغات تلویزیونی بازاریابی می‌کنند. آگهی‌های بازرگانی با دقت ساخته شده‌اند تا شما را مجذوب کنند و به شما انگیزه بدهند، و می‌توانند به معنای واقعی کلمه دهانتان را با تماشای یک استیک تند در حال سرو کردن در یک میز یا خوردن یک چیزبرگر آبدار توسط یک بازیگر خوش فرم، آب در بیاورند. اگر کسی که شبیه آن است بتواند آن را بخورد، نباید به درد بخورد، درست است؟

بنابراین، پس از ماه‌ها و سال‌ها از این هیپنوتیزم تلویزیونی، شما وزن خود را جمع کرده‌اید و به جمع میلیون‌ها نفر دیگر در تلاش برای کاهش وزن پیوسته‌اید. بار دیگر غرق در تبلیغات تلویزیونی می شوید که این بار به کاهش وزن کمک می کند. با توجه به اینکه میلیون ها آمریکایی از کاهش وزن ناامید شده اند، بازار با تعداد فزاینده ای از محصولات و خدمات واکنش نشان داده است، بسیاری از آنها نویدبخش درمان های معجزه آسا و سریع هستند، بدون نیاز به کاهش کالری یا افزایش فعالیت بدنی. میلیاردها دلار خرج این محصولات و خدمات بدون نسخه می شود که ادعاهای نادرستی دارند و در نهایت برای شما بی ارزش هستند.

خوشبختانه، FTC به عنوان بخشی از تلاش خود برای مهار این ادعاهای دروغین کاهش وزن وارد عمل شده است و از سال ۱۹۹۰، از ۹۸ شرکت خصوصی شکایت کرده است. اگرچه از سال ۲۰۰۱ کاهش قابل توجهی در این ادعاها وجود داشته است، FTC نتیجه می گیرد که هنوز کار برای انجام دادن وجود دارد.

بنابراین، چگونه بفهمیم کدام برنامه را انتخاب کنیم؟

تقریباً همه متخصصان کاهش وزن موافق هستند که کلید مدیریت طولانی مدت وزن در تغییر سبک زندگی دائمی نهفته است که شامل رژیم غذایی مغذی، کالری متوسط ​​و ورزش منظم است.

پیدا کردن یک برنامه غذایی سالم که احساس گرسنگی در شما ایجاد نکند معمولاً به این معنی است که شما مواد مغذی مورد نیاز بدن خود و میزان کالری دریافتی مورد نیاز بدن برای انرژی را دریافت می کنید. از آنجایی که ورزش بخش بزرگی از برنامه کاهش وزن است، بدن شما برای گذراندن روز به آن سوخت نیاز دارد.

کلید اجرای برنامه کاهش وزن شما این است ترکیب برخی از غذاهایی که دوست دارید به عنوان مثال، اگر شما عاشق نان و پاستا هستید، (مگر همه ما نیستیم)، رژیم غذایی بدون کربوهیدرات به سادگی قابل بحث نیست. شما هرگز دوام نخواهید داشت، و اگر دوام بیاورید، در هر مرحله از آن متنفر خواهید شد – راهی مطمئن برای شکست. یک برنامه غذایی خوب شامل کربوهیدرات ها در حد اعتدال و اقلامی از همه گروه های غذایی است. انکار غذاهایی که واقعاً از آنها لذت می برید و غذاهایی که باعث رضایت شما می شوند، فقط باعث می شود احساس کنید در حال رژیم هستید، و احساس محرومیت، ناامیدی و یا لغزش یا تسلیم شدن خواهید کرد.

یک برنامه کاهش وزن موفق شامل فعالیت بدنی خواهد بود، به هر حال فعالیتی که انتخاب می کنید تعیین می کند که چقدر چربی بدن و با چه سرعتی بسوزانید. تمرینات زیادی برای انتخاب وجود دارد که ممکن است به باشگاه نیاز داشته باشد یا خیر. در اینجا هیچ بهانه ای وجود ندارد – فقط تمریناتی را انتخاب کنید که از آنها لذت می برید، سرگرم کننده هستند و به آنها پایبند خواهید بود. اگر چیزی را انتخاب کنید که از آن متنفر هستید، یا با لگد زدن و فریاد زدن روی دستگاه خاصی سوار شوید، بدون شک تلاش‌های خود را خراب کرده و شکست خواهید خورد. اگر بیرون از خانه را به باشگاه ترجیح می دهید، می توانید با یک پیاده روی سریع شروع کنید و راه خود را به دویدن، دویدن و سپس دوی سرعت ادامه دهید. تمرینات قدرتی برای ساخت توده عضلانی بدون چربی بسیار مهم است، بنابراین باید آن را چند بار در هفته در برنامه خود بگنجانید.

موثرترین برنامه های کاهش وزن، به شما این امکان را می دهد که وزن خود را به آرامی کاهش دهید. شما نباید بیش از ۲ پوند در هفته وزن کم کنید. اینها برنامه هایی هستند که قدرت ماندگاری دارند زیرا کاهش وزن دائمی را تضمین می کنند. “رژیم های مد روز” نوید نتایج سریع را می دهد، اما به احتمال زیاد شما این کار را خواهید کرد به دست آوردن مجدد به محض اینکه رژیم را ترک کردید، تمام وزن از دست رفته را خواهید داشت! این رژیم ها همچنین فاقد مواد مغذی مناسبی هستند که بدن برای متابولیسم چربی بدن شما نیاز دارد. تنها کاری که آنها انجام می دهند این است که بدن شما را گرسنگی می کشند و شما را ضعیف و کم آب می کنند.

اگر این دستورالعمل های کلی را به خاطر داشته باشید، در انتخاب خود احساس امنیت خواهید کرد و از کاهش وزن ثابت و نتایج دائمی مطمئن خواهید شد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر