آماده کردن غذا برای شما (زیرا مادران باید زیاد غذا بخورند!)


مراقبت از همه – به جز خودتان؟ در اینجا چند ایده برای تهیه غذا برای مادران آمده است تا شما نیز بتوانید خوب غذا بخورید!

این پست با مشارکت پروژه خانواده سالم نوشته شده است.

شما دیشب جعبه های نهار خود را بسته اید ، صبح امروز برای بچه های خود پنکیک پهن کرده اید و میان وعده های سالم بعد از مدرسه تهیه کرده اید.

در همین حین ، یک پنکیک صبحانه سرد و باقی مانده میل کردید ، برای ناهار یک نوار انرژی بر روی میز خود خوردید و هنگام پختن شام یک مشت کراکر ماهی قرمز گرفتید.

اگر این شما را آزار می دهد ، شما در یک دام مشترک افتاده اید: آنقدر روی تغذیه خانواده خود تمرکز کنید که فراموش کنید تغذیه مناسب را انجام دهید. و بله ، من هم آنجا بودم.

شما لیاقت بهتری دارید

همه ما مراقب فرزندانمان هستیم. اما ما همچنین باید مراقب خود باشیم – و نحوه غذا خوردن بخش مهمی از آن است. وقتی ما به خوبی تغذیه می شویم – با غذایی که به ما انرژی می دهد ، ما را ارضا می کند و (و این مهم است!) ما را خوشحال می کند – ما برای مقابله با همه چیز و بقیه مجهزتر هستیم.

بنابراین ، بیایید با آن موافق باشیم تغذیه خودمان به اندازه پرورش فرزندانمان اهمیت دارد.

چگونه تهیه غذا می تواند کمک کند

احترام گذاشتن به نیازهای غذایی خود آسان تر خواهد بود اگر مقداری تهیه غذای هفتگی را برای خود کنار بگذارید. می خواهم به او زنگ بزنم با تهیه غذای واقعی خود را درمان کنیددر اینجا نحوه شروع کار آمده است:

  1. تشخیص سخت ترین مکان ها در روز ، وعده های غذایی یا زمان هایی که درست غذا می خورید بسیار ساده است. شاید صبحانه را حذف کنید زیرا وقت شما تمام شده است یا به جای تهیه ناهار خودتان ، پودر پیتزای کودکتان را پهن می کنید. این مکان های ناخوشایند برای همه متفاوت و برای هر مرحله از فرزندپروری متفاوت خواهد بود.
  2. در ابتدای هفته کمی وقت بگذارید (یا هر زمان که می توانید لحظه ای را بدزدید) و برای مقابله با آن مکان های ناخوشایند چیزی آماده کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

تهیه غذا برای مادران: 7 ایده

1. ظروف ناهارآن ردیف های زیبا از ناهارهای آماده فقط برای Pinterest نیست. آنها کاملاً امکان پذیر هستند – و خود آینده شما برای یک ناهار گرم سپاسگزار خواهد بود.

می توانید دستور پخت را به صورت دسته ای بپزید و چند ظرف را پر کنید (من ظروف خود را در Costco تهیه کردم ، اما این کوزه های شیشه ای برای تهیه غذا شبیه به هم)

اگر ایده غذا در عکس زیر را دوست دارید ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک دسته برنج ، کینوا یا فرارو بپزید
  2. یک تابه از هر سبزی که دوست دارید بپزید
  3. شامل یک ماده غنی از پروتئین (مانند سینه مرغ یا میگو کبابی ، بلوک توفو خرد شده ، یا نخود کنسروی یا سایر لوبیا)
  4. سسی را که دوست دارید بخرید یا درست کنید

دستور العمل های شروع:

2. سالاد: سالاد همیشه از نظر تئوری خوب به نظر می رسد. سپس فکر کنید همه آن آبکشی و خرد کردن و آماده کردن و قبل از اینکه بدانید ، یک تکه سالامی را از کشوی ظرافت برداشته و آن را ناهار می نامید.

بنابراین ، کمی زمان صرف کنید تا چند سالاد ماکارونی تهیه کنید (وسایل سنگین تر را در قسمت پایین قرار دهید ، سبز را در بالا قرار دهید ، سس جداگانه نگهداری شود) که می توانید در کاسه بریزید و لباس بپوشید. در اینجا یک فرمول مناسب شما نیست: چگونه یک سالن بدنسازی سالم بسازیم

یا چند ست سالاد را انتخاب کنید که بسیار زیبا به نظر می رسند (این کیله شیرین مورد علاقه من است) و آنها را با یک منبع پروتئینی رضایت بخش مانند کنسرو ماهی تن ، تخم مرغ آب پز ، کنسرو لوبیا یا عدس یا همبرگر سبزی خرد شده ترکیب کنید.

3. لقمه ها و تنقلات: گاهی اوقات شما به یک میان وعده نیاز دارید که گرسنگی شما را به سرعت و به راحتی برطرف کند ، به عنوان مثال ، هنگامی که شما به نوزاد خود شیر می دهید یا بچه ها را به ورزش منتقل می کنید. شما می توانید یک میله تهیه کنید ، اما همچنین می توانید با تهیه تنقلات ، میله ها و توپ های خود در هزینه خود صرفه جویی کنید. وقتی دسته ای در یخچال دارم همیشه احساس آرامش می کنم.

توپ میان وعده بدون آجیل

دستور العمل های شروع:

4. سبزیجات آماده: آیا وقتی سبزیجات شسته می شوند ، خرد می شوند و در مقابل شما قرار می گیرند ، بیشتر می خورید؟ آره! با خرید سبزیجات قبلاً شسته شده ، مانند چوب کرفس ، هویج بچه و نخود فرنگی ، زمان بیشتری را صرفه جویی کنید. آنها را به ظروفی تقسیم کنید که می توانید آنها را بردارید ، در کیسه ای بیندازید یا روی میز کار بگذارید تا در حین کار غذا بخورید.

5. بسته اسموتی. نوشیدنی های صبح خود را با تهیه بسته ها ساده کنید. سپس می توانید محتویات را در مخلوط کن بریزید ، یک لیوان آب یا شیر (لبنیات یا محصولات غیر لبنی) به آن اضافه کنید و سریع تکان دهید. در اینجا نحوه تهیه این بسته های اسموتی سبز در کیسه های یکبار مصرف آورده شده است.

مواد تشکیل دهنده نوشیدنی را در یک کیسه قابل استفاده مجدد قرار دهید

6. مواد اولیه آماده شدهگاهی اوقات تنها آمادگی یک عنصر اصلی باعث می شود که همه چیز امکان پذیرتر باشد. در اینجا برخی از موارد قابل توجه است:

7. منگنه هایی که دوست داریدشما زمان زیادی را صرف خرید غذای مورد علاقه خانواده خود می کنید. آیا خود را فراموش می کنید؟ چه نام تجاری محبوب حمص ، سبزیجاتی که شما (و فقط شما) می خورید ، یا یک میان وعده نمکی که قصد ندارید از آن استفاده کنید (من یک نوجوان گرسنه دارم ، بنابراین من از فروشگاه های مواد غذایی مخفی کاملاً حمایت می کنم) ، شما شایسته خوردن غذایی هستید که دوست دارید.

برای شریک زندگی من: یک پروژه خانوادگی سالم

من در حال حاضر به عنوان یک متخصص تغذیه رسمی خدمت می کنم پروژه خانواده سالم، یک سازمان بازاریابی علت ایجاد نسل سالم تر. از زمان تأسیس آنها در سال 2002 توسط Farms Schumann ، آنها بیش از 7 میلیون دلار به نفع کودکان و خانواده ها جمع آوری کرده اند. آنها با آنها همکاری نزدیک دارند تغذیه آمریکا و سایر موسسات خیریه به نفع کودکان و خانواده های سراسر کشور.

این پست را به عنوان بخشی از سالانه آنها نوشتم ماموریت تغذیه کمپینی که برای کمک به خانواده ها برای تغذیه سالم و درک قدرت برنامه ریزی غذا طراحی شده است. تو می توانی از فروشگاه رایگان برنامه ریزی غذای کوچک در اینجا استفاده کنید و در کلاس های آشپزی مجازی رایگان ثبت نام کنید با متخصصین تغذیه ثبت شده در سراسر کشور.

پروژه خانواده سالم همچنین دارای هزاران دستور العمل سالم و نکات مربوط به خانواده است در وب سایت آنها ، و دنبال کردنش جالب است اینستاگرامیا در گروه فیس بوک خود به من بپیوندید ، پروژه خانواده سالم ، جایی که ما در مورد تغذیه کودکان صحبت می کنیم – و خود ما!

من یک شرکت کننده در برنامه وابسته به خدمات Amazon LLC هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور فراهم آوردن امکان دریافت هزینه با پیوند به Amazon.com و سایتهای وابسته طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید